onsdag 29 juli 2009

Träning


Då va livet tillbaka till de normala igan då. SM var hur kul som helst och jag är taggad för nästa år, var ingen aning om vem eller i vad jag tävlar om jag över huvudtaget för de. Men de får vi se de, först är de ju Schäferslaget i maj som är målet!
Att ha spårat 98 poäng på ett sm är något jag är nöjd med och stackars Bessie hon borde spy på mig, haha. För att inte tala om Nero som fick vara med överallt, iof tycker han om det.
Längtar till nästa år, och då ska Nero vara meriterad och ställas ut om han håller.
Med hunden hemma är de sådär har fått bölder fram på bogen men är pigg som sjutton! Får åka in igen med henne och se om man kan hitta något.

Idag var de träning, spår. Lyckades flirta in mig så att vi fick spåra på sm markerna, Gjorde det svårt för Nero för att försöka få upp en högre spår koncentration, och jag är mer än nöjd!
Jag och Caroline åkte och körde lydnad i Furusjö efter. I lydnaden har han tappat lite focus i men de får vi ordna. T-millan, Kaxi och den lille spårade också fint. De fick lite tips som ska prövas i morgon. Så inte får man sova ut i morgon heller, haha. 09.30 ska jag stå på vip för att visa vägen till Caroline.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar