torsdag 7 januari 2010

17½




tre meter höga snöberg och minus 15... Visst är de underbart att vara ute och träna hund då. Kan inte fatta vart hundarna får sin enorma kärlek till snön ifrån... Och att dom tycker de är kul att åka pulka med springa rätt ut på en åker med ett snödjup på en meter och bli helt trött förstår jag inte riktigt.. Men finns säkert någon njutning i det med..
Vet inte riktigt om motivationen var på topp när jag satte mig i bilen mot skara och försvarsmaktsträningen... Insåg att jag måste åka upp dit varje helg och de vet jag inte om jag fixar helt, kommer inte bli kul för dem som måste skjutsa mig innan körkortet är i hamn! Fick åka rally till Skövde också för att Rikards tåg från Falköping var inställt... Sj säger jag bara!

Flyttat skolan idag med, folk trodde vi var galna som sprang upp, ned, ut och in med stolar, bord och datorer. haha! men flyttad blev skiten och på måndag börjar vi i de nya lokalerna :) AWSOME! I morgon har vi körlektion igen och ska försöka leka superwoman! Sen upp till Kicki, Niclas och gänget för träning och mys. Är tydligen FM träning 13.00 på lördag med.... Tror ni jag hinner?

på tal om något helt annat så snart är de måndag och då ska jag tydligen bli 18 år.... Är inte riktigt med på detta, lilla jag lixom! kan jag inte få fylla 17½ först? Sen att körkortet snart är fixat också är ju helt sjukt! Tycker vi fortsätter att inte tänka på detta och vara barn så länge jag kan, haha!



1 kommentar: