tisdag 12 januari 2010

En ugglas första flygtur!




7 kilometer med tungt bildäck och magdjup snö stundtals avverkade jag och kära björnen efter en genomgång i hur man ska springa en bana med hinder, hihi! Vi va nog ungefär lika trötta när vi kom hem eftersom jag fick för mig att löpa i den djupa snön för att få upp faten på hunden! Något måste han ju ha fart i eftersom där med smidighet är inte min lilla pälsbolls starkaste sida! typ slalom..

Ganska kul att se Gizmo traska fram och tillbaka genom den fem meter långa tunneln för att varje gån bli lika förvånad över att komma ut, haha! Rex ska vi inte tala om han hade jag problem att hinna hänga med, har ju inte fart som en galopphäst i benen riktigt men de har han! tur att han har hinder på vägen i alla fall ;) Rex och Gizmo är ju numera sambos, delar säng och allt!

I morgon väntar halkbana, nervös som en uggla inför sin första flygtur! Sen fika med Carro och eventuell övernattning, mysigt värre! Har kanske lyckats fixa mig ett sommarjobb med, awsome.. nehe nu ska jag gå och bädda sängen med nya lakan innan jag tänker drömma sött och vakna till mitt nya nyttiga och träningsinriktade liv :) Wish me luck! Beach body 2010, tror Jeanette har ett stort försprång!

Visar er även en bild på den make over min dator genomgått;) haha

2 kommentarer:

  1. Japp jag ligger före dig, typ 146 kilo över dig... Så vi kan ju konstatera att jag vinner den här gången! ;-)
    Vill oxå dra däck... måste hitta ett bara...

    SvaraRadera
  2. haha, så illa är det inte ;) gå till en bilverkstad och fråga efter ett :)

    SvaraRadera