måndag 18 januari 2010

Kafka!



Underbart att komma hem kvart över 11 en måndag? Helt underbart enligt min mening, tyvärr hade jag ju lovat att gå till körskolan när jag kom hem innan mitt lilla bankbesök 14.00, typiskt... Men tester blev avklarade, hatar skyltar... Satt och höll på att mista mina hjärnceller då jag försökte hålla koll på siffror, fonder, konton, koder och jag vet inte allt samtidigt som jag funderade på varför jag behövde veta att de drar mer bensin med en takbox.. är inte det självklart?. Kändes som jag skickade in en brinnande tändsticka genom örat som tände på det hela.

Ska sätta mig i soffan om en stund och läsa lite Kafka sen, låter det inte underbart? Klart man vill läsa det istället för hundens anatomi och etologi... Or not! Varför inte slänga in lite körkortsbok också när man ändå håller på? har ju ändå inget bättre för mig... men det blir sen det för
just nu är den lilla pysslaren inom mig framme och leker. Sitter och filar på mitt nya bankkort, att de ska vara så svårt att välja kan jag få fyra? sen tröjorna va ska jag ha för färg och tryck? allt är inte självklart... Måste berätta för Rikard vad han ska jobba som sen tillsammans med mig, kommer bli grymt! Saknar min PÄRLA!

3 kommentarer:

  1. Härligt,med siffror och koder att hålla koll på! fick du med dig min Fredde bok? Kramen!/Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det, blir ju inte alls förvirrad! Ja du ville ju ha en autograf i den? ;) Kan komma tillbaka med den om du vill ha den igen =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. nä,vill gärna ha den signerad...kram! Saknar dig massor!!

    SvaraRadera