tisdag 12 januari 2010

Första dagen



Första dagen som 18 åring, känns bättre än jag trodde, haha! Fick massa kul igår bland annat en tripp med mamma till Ullared, alltid kul när andra betalar. Köpte filtar och skit till hundarna och hittade massa kul till mig själv så idag ska vi kika igenom allt.

Har en hel lista på vad jag ska göra idag så det är bara börja eftersom jag är ledig. Ska gå och söka jobb till sommaren kan de vara bra att ha, eller rättare sagt ett måste! Fysträna Nero, tror han får följa med mig på min jobbrunda och dra sitt däck samtidigt så har vi sparat lite tid :) har ju inte även om jag önskar 48 timmar på mitt dygn.. Sen blir de lydnad med alla hundar, Nero ska få köra rutan med mina nya koner, blir kanon. Måste ju prova min bana också, sen skulle farfar fixa en balansbana till mig också - awsome! Bygger inte Nero muskler nu har han tre trevliga veckor i Strömsholms basäng och treadmill, mohaha!

Nehe nu måste jag börja med mina sysslor, ska hoppa in i en skön dusch först innan jag börjar med någonting!

Tack för alla gratulationer förresten!

2 kommentarer:

  1. Han kommer bli biff! Vi får ligga i båda två, dags att bli karl för Samsons del, det blir väl till att köpa Gainer Fuel eller ngt... -kollar gymgrossisten- hihi

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas på det, samson kommer bli en riktig gentleman! :)
    haha jo något i den stilen skulle behövas,haha!

    SvaraRadera