söndag 24 januari 2010


Hemma igen och helt uttömd, finns inte en energibit i kroppen som är lite laddad.... galet!
Åkte upp till Axvall igår för att träffa Kicki, Anders, Maria och kära Bubblan. Blir alltid lika glad när jag vet att man ska få träffa dom och slippa träna själv varje dag :) Övade inkallning på Nero, vill ha mer FART! folk måste trott att jag hade ADHD när jag sprang omkring..

Efter träningen beslagtog jag och Bubblan hennes brors hus, hihi... Var lie rädd för rånarna som sprang omkring med vapen i skogen bredvid men fem schäfrar får den känslan att krympa ganska fort...! Blev i alla fall en otroligt mysig och givande kväll, behövde det. Tror vi båda gjorde.. Blev inte så mycket sömn men de va det värt! Hon är en vän jag inte kommer släppa i första taget...

Idag var det FM träning och är så stolt över min plutt som går från klarhet till klarhet varje gång! ljudmarkeringarna är superfina nu! Stackars Bubblis som blev dålig bara, tänker på dig! vet att du verkligen inte behöver det här nu... Känner mig alltid så otillräcklig när man inte kan göra något bara säga att man finns och hoppas de inte blir värre...!

4 kommentarer:

  1. Hej Matilda, låter som du hade en bra dag idag.
    Det var visst lite pådrag igår efter ett väpnat rån i Skara. Undra om de hitta alla....
    ADHD? Nä ingen fara. Idag hade vi hela alfabetet när vi skulle ta oss ner från patrullstigen via slalombacken på Kinnekulle....:)Kul att se dig igår, ses snart igen. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag tror två fortfarande är på fri fot :s
    haha hade jag mer än gärna velat se och filma ;) haha! Kul att se er med! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack tack snälla underbara du för ditt stöd och att jag kan luta mig tillbaka hos dig! Det betyder oerhört mycket och det hoppas jag du förstår!
    Stor kram till dig o vovvsarna

    SvaraRadera
  4. tror vi spelar lika där :) behöver varandra!
    Kram på dig!

    SvaraRadera