måndag 25 januari 2010


För lite sömn över en helg och en körlektion måndag morgon är ingen kombo jag rekommenderar..! Har aldrig koncentrerat mig så i hela mitt liv, höll på att somna medans jag gick tillbaka till skolan, haha! Fick nytt schema igen, bajs... De sög verkligen... Min skola står för korta dagar, jo visst. Det värsta är att alla är sura på alla, rektor, lärare som elever.

Ska bege mig till körskolan och plugga teori sen, uppkörningen närmar sig vare sig jag vill eller inte och då måste de sitta! Ska träffa Carro senare med och eventuellt får jag besök ikväll av kära B :) Fysik ska vi plugga någon gång med och kafka ska läsas klart... Just nu har jag Snabba Cash rullande i öronen. Riktigt bra faktiskt. Måste ju hitta på massa saker nu när saknaden av Rikard börjar bli lite outhärdlig...

Nu ska jag krypa ned under mitt täcke en stund (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar