söndag 17 januari 2010

TFU-G


Upp klockan halv 8 en söndag känns fel i varje led i hela kroppen. Speciellt när man legat och vridit sig halva natten för att man inte mått något vidare, men ska man få en FM hund får man inte känna efter så noga! Var helt superglad efter träningen då Nero hade varit helt underbar, mammas gris! Detta ska nog gå vägen trots allt.. Den 14-20:e mars ska jag gå TFU-G utbildning sen är det bara hoppas att certprovet sitter! Insåg dock att jag kommer ha lite problem med komandon, "pass på" måste jag ha och de har jag haft i skyddet som start... attans! Menmen man kan lära gamla hundar sitta, så bara byta ut...

Städa lite bland all skit på mitt rum och sen ta en dusch innan jag kryper ned i min säng tidigt! Mår verkligen inte bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar