tisdag 8 september 2009

Dörrar



Vissa saker kan göra mig otroligt irriterad, som idag. Kommer hem från skolan, kall, trött och otroligt kissenödig! Letar upp nyckel och stoppar den i låset och tror ni inte de INTE går att öppna dörren... Blev galen! Tog över 50 min innan jag fick komma in och då var de för att min bror kom hem och lyckades få upp dörren på första försöket. Vid de tillfället hade jag redan försökt 500ggr, försökt bryta mig in och sparkat på saker runt om...

Har fått brev från försvarsmakten också.... Är så sugen så de finns inte! Måste ju bara klara alla tester först och ja ni vet ju vilken tur jag brukar ha..

Jaja Nu har vi en hög läxor om väntar på mig! Missar spåring och ridning idag pga av dem, så bäst jag inte sparar något som gör att jag missar fler gånger!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar