torsdag 3 september 2009

Stilla!



Fy har inte riktigt fattat att hon inte kommer tillbaka. Känns så konstig kan lixom inte förstå det, ändå vet man. En skum känsla i kroppen av saknad, lättnad och oro. Men de går över med tiden ska bara försöka landa lite i det hela. Är lite ur balans om man säger så.

Ingen skola för mig idag, inställda lektioner, skönt de hade nog inte tyckt de va för kul att sitta i en skolbänk med den känslan som finns i magen. Så har städat hela huset istället, för att ha något att lägga energi och fokus på. Stanar man upp kommer se som en våg över mig att de är något som fattas, och de är de ju iof. Men å andra sidan kan inte mamma tjata på mig att jag har stökat till de, haha.
Ska dra mig upp till farfar sen och träna lite så jag inte tycker de blir obehagligt med de. Måste återgå till vardag när de gäller hundar. Nero har dock inte varit på topp och de kan man ju förstå.

Ingen skola i morgon heller pga sjuk lärare. KANON! Åka till stan och handla lite och beställa tid för linsprovning, kanske kolla körskola också om jag hinner. Ska ju trots allt iväg på läger vid 18.00 och hunnit hämta Rikard innan det. Blir mysigt!
På tal om de det är mycket kul som händer de närmaste nu!
Nästa helg är de ju tävling i IPO II för Lottie och Cia som jag tyvärr missar, men tvivlar inte på att de kommer gå kanon! Själv ska man med på utställning istället, hoppas dock tävlingen kommer finnas på film/kort?
Sen va de nått mer men de har jag glömt, vet att de va kul i alla fall!
Kräftskiva ska vi ha med, va ute förra helgen jag, Lukas och Rikard. Fick 126 st trots att vi sov bort upptaget på natten.

Nehe nu är de bara damsugning kvar och bäst jag gör de innan mamma kommer!

//M

1 kommentar:

  1. Det är svårt att förstå och smälta,förstår det.

    Kram Kicki

    SvaraRadera