tisdag 8 september 2009

höst



Jag gillar inte hösten, eller jo! De är mysig men de blir mörkt för fort... hinner ju inte allt jag hann med under sommaren. Får lite panik på de.
I morgon har vi i alla fall hela dagen ledig, jihoo!
Har suttit och pluggat Biologi, fysik och matte så de snurrade i huvudet. Hoppade sedan upp på hästen och tog en långtur på 1,5mil med Lollo och hennes polle. Fixade även massa spårfält under tiden så nu har jag någonstans att vara resten av hösten, det blir kanon!

I morgon blir de att ta itu med massa saker, sen städa, plugga, träna hund, gymma och vara snäll flicka! Känns som om jag får lägga manken till. Har lite jag ska fixa på Nero och stämma av och se om vi ska göra en lydnads 1 den 4:e. De blir kanon, hoppas jag i alla fall.
Nu väntar sängen och mitt varma täcke. Mmmmm....


2 kommentarer:

  1. Klart ni ska tävla! Vi kan vara nerviga ihop!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. haha låter bra, hundarna kommer få ett flipp :D
    Kram

    SvaraRadera