måndag 21 september 2009

verklighet


Tillbaka till verkligheten! Måste inse de nu, kan inte ljuga för mig själv längre. Skolan ÄR i full gång, hund säsongen ÄR i full gång, jag HAR kille och min tid är inte riktigt vad jag önskar den var.
Helgen har i alla fall varit FULL proppad. Hund, Rikard skola och jobb, men är helt nöjd ändå. Ända missen är nog lilla skadan min hund orsakade men de är sådant som händer.

Idag hade vi bara två lektioner, kanon. Rikard har åkt för att mönstra och jag är utan mobil... Jo men de här överlever jag nog. Hemskt hur mycket man är beroende av sin mobil, men antar att de bara är något man måste träna på. Blir ju nästan mörkrädd nu när man är utan och inser hur mycket man har dom. Men dom e bra och ha med!

Spårkursen va riktigt rolig, trots att de tar sjukt lång tid. Från 10 -15 tränade vi och jag lovar att jag va trött! Men man lär sig mycket på att kolla på valpar, unghundar och vuxna samt att gå och försöka analysera alla spår, mhmmmm..... Själv sliter man ju inför lydnads 1:an, fortfarande problem med ställandet. Men de tar sig!

Men vill ni veta något som är underbart? Rikard ska va hos mig massa dagar (:

Men nu ska jag kila. Sadelprovning, sen kika på stall och till sist kolla på träning av unghästar. Mysigt värre. Hundarna har ju redan fått gå sitt pass för idag!

1 kommentar:

  1. DU fixar allt ! :D Gulligast är du också.. ;) <3

    SvaraRadera