torsdag 17 september 2009

Läkare



Snacka om att vara uttömd! ingen energi någons stans, inte ens om jag gräver lite så kan jag hitta någon. Sov hela 45minuter i natt och de va på golvet... Lärarna tyckte jag va knäpp som över huvudtaget tog mig till skolan och tja jag höll nog med dom. Ont i huvudet, kroppen och svullna ögon för att inte tala om näsan och halsen! Men så är de att leva i en familj med läkare, bara inse du är aldrig sjuk!
Hatar att vara förkyld vilket man i stort sett är hela hösten! Fast höst är mysigt, massa ljus och mys på kvällarna, i alla fall så länge man håller sig inomhus. Själv är jag ju så mörkrädd så jag håller mig borta från fönster och sätter inte en fot utanför huset själv.

En varm kopp Te, en bok och lite klur inför lydnaden är vad som händer näst. Ska nog faktiskt krypa upp i min favorit fåtölj uppe. Får kanske sällskap av en katt om man har tur!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar