torsdag 12 januari 2012

att bli 20

Igår kom chocken... jag fyllde 20. Helt galet på ett satt kanner jg min aldre an 20 och på ett satt yngre. Oavsatt vad så ar jag inte ett fan av att fylla år bortsett från paketen ;) Dom alskar jag!

Hade en grym fodelsedag med shopping, relaxing och en tripp till en nattmarknad. Mycket kul! tack alla som grattade mig, både på sms och facebook!  idag kommer kvallen spenderas på utomhusbio vilket kommer bli kanonmysigt. Helgen kommer som det ser ut nu spenderas i Sorrento då vi antligen ska få lite fint vader, har ju inte varit super mycket av den varan! Men varmare an i Sverige ar det i alla fall! sen ar de tydligen dags att åka men igen. Det tar emot måste jag saga. Trivs sjukt bra har!

Baksidan av att vara på semester ar att man svaller! inte så lite heller, go mat, slappa dagar, fik, mer fika, godis.. osv. så på så satt ska de bli gott att komma hem sen. starta upp traningen och satsa mot nya mål!

Lagger upp lite bilder lite av shoppingen, utflykter osv..

i'm in love!






alla satt ar bra.. så lange dom funkar ;)








3 kommentarer:

  1. Grattis än en gång. Är knappt avis alls på din underbara resa. Njut!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack igen :)
    Jag njuter för fullt :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh Vad härligt det ser ut, Stoort Grattis i efterskott. Men 20 kan du ju fira hela året;)

    SvaraRadera