lördag 14 januari 2012

Nästa hund

Har inte bestämt mig för om det är en bra eller dåligt att ha så mycket tid som man har för tänkande på en semester.

Har idag funderat mycket på HUND. Inte bara på hur kopiöst mycket energi mina där hemma lär ha. I alla fall Zo, Heffa är nog rätt nöjd med att få mat, bete sig som ett AS och få godis därimellan... Undra hur mycket han växt.?! Utvecklingssamtal lär förmodligen vara de första vi kommer ha jag och mammas lilla gris!

Hur som så har jag funderat mycket på "Nästa hund". Tror jag har lyckats kapa listan på "denna ras vill ha" från 20 till i tre ibland fyra. Vet mina mål till en viss del sen kommer de ett vägskäl och det är där det blir tvärnit. Näst intill en frontalkrock! Så jag måste helt enkelt lyckas bestämma mig för vilken inriktning jag vill ta. Mheeeen!

De löser sig förmodligen tids nog och jag har ju ett gäng dagar kvar här nere och sen massa timmar på flyget hem ;)

Dags att sova! Blev utan sol idag igen så håll tummarna för att jag får lite värme i morgon!

P.S. Ni blir utan bilder då appen hatar mig... D.S

1 kommentar: