söndag 8 januari 2012

Ett hej utan bilder...

Hejsan hoppsan! Har det hur bra som helst här nere i Aussie, sol, bad och värme! Har tillbringat de senaste dagarna i Sorrento och fyllt mina dagar med allt från båtutflykter, turer till sälar, spjutfiske, strandhäng, delfin kikande, klippklättring, promenader och shopping. Japp, jag lever loppan! Här nere håller så gott som alla en grymt bra fysik vilket gör att man fått en grym motivation till att träna. Dagen idag pressade denna motivation till sitt yttersta och jag har numera en liten tickande bomb inom mig som vill ut! Jag och mamma var nämligen och kollade på en tävling som heter "Iron Man". Tjejerna ska paddla, simma och paddla med armarna. Allt efter varandra från stranden och som längst två kilometer ut i vattnet och sen hem igen.... Efter det vilar dom 15 minuter innan dom göra samma sak igen. Helt MENTALT va tränade dessa brudar var! Inga muskelgiganter utan bara helt sinnessjukt tränade. Fatta själv att simma 1000 meter med havet som jobbar mot dig sen upp på land, springa och sen göra ytterligare två saker... Jag är megafon imponerad. Så nu känns de ännu bättre att komma hem och veta att man har sex timmars PT träning att ta ut, love that! Saknar såklart hundarna och familjen men annars saknar jag inte Sverige speciellt mycket. Trivs liiiite för bra här nere ;) sjukaste är att jag fyller 20 om tre dagar... Sick! Tyvärr samarbetar inte internet med mig fullt ut så ni får kika på Facebook för bilder så länge! Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar