måndag 23 januari 2012

bor i Habo

Dagarna springer bara iväg just nu känns det som. Hann ju bara sova en natt hemma innan jag tog nästa resväska och flyttade ut i skogen vid Habo för att passa lite hundar. Så numer bor jag tillsammans med en tonårsschäfer, en stövare och en labbe. Är helt nerkärad i labbetjejen! Igår blev hon helt salig då hon fick lov att bära en toarulle. Såå söt!

Arbetsdagarna på nya jobbet har börjat med och jag trivs kalas. Jobbar min första ensamma kväll ikväll, spännande. Började passet igår med att tappa en tiokilos platta på min fot... Mindre lyckat men de verkar som den landade bra eftersom foten fortfarande inte bytt färg. Har inte riktigt tid med skador just nu, har på tok förmycket motivation för att starta upp träningen nu för att stoppas av en skada.
mitt nästa inköp!

Förövrigt tuffar livet på i lugn takt. Hundarna från en veckas vila till, mest för Heffas skull och jag känner att jag inte har den fulla motivationen för att dra tag i träningen just nu så de får ligga och gro lite till ;) Hoppas på att de kommer lite snö med så jag kan få börja åka lite skidor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar