onsdag 25 januari 2012

kontroll på bakdelen


puuuuuuus! Zo får ytterligare en puss av henne beundrare Masaij
Det finns mycket som gör mig glad, men att mötas av en överlycklig Heffa är något speciellt. Hann göra klart i Habo ganska snabbt på förmiddagen så hann med att åka upp och hälsa på mina små barn. Zo är alltid lika kärleksfull, för dagen ansträngde hon sig väll lite extra va de gäller uppförande. Hon börjar bli svårslagen men sen är ju min prins som han är! Viftar på svansen så hela kroppen rör sig och pratar så hjärtat smälter. Min fina kille!

Kunde inte hålla mig längre utan var tvungen att köra lite lydnad på bakplanen. Passet med Zo var kanske inte de snyggaste [hon hoppade som en spansk häst fast höll positionen] men ojoj vilken känsla. Fortsätter hon leverera den energin kommer de bli en rolig vår! Sessan!
Ångrar nått fruktansvärt att jag inte flög ner Jeanette och anmälde Zo till utställningen som var i helgen. Med den pälsen, färgerna och musklerna [hon passar inte längre] så hade hon varit svårslagen! men de är ju lätt att säga nu.. Hon är helt makalöst vacker på vintern lilla räven...
Lilla Heffa!

Heffa gjorde även han ett bra pass även om han helst stod på två ben och framtassarna på mig [älsklingen har nämligen fått kontroll på bakdelen och ÄLSKAR att visa det] men när man påpekar kontrollen på ena örat ser han bara argt på mig. Det är tydligen mode med snett öra nu enligt honom. Hipphopp a la schäfer! Så de blev mer kramkalas än lydnad för oss idag, tur det iof då jag känner att han behöver mer tid och några pruttbullepass innan han är redo för riktig lydnad.


Kraaama mig dåååå...!
 Efter pusskalaset blev det ett lättare konditionspass på gymmet som avslutades med lite axlar och rygg för att jobba bort lite träningsvärk. Vet inte riktigt hur jag ska överleva passet efter jobbet då 99% av kroppen är öm men säger som Joel. Det är bara gå in hårt och sen öka!
 
Full med bra energi efter pass nr 1



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar