torsdag 28 november 2013

En vecka sen sist

Det är  snart en vecka sen jag såg mina hundar… Ja så illa är det och jag är så sjukt glad att jag har farfar som tar hand om dom när jag har det som jag har det. Det hade ALDRIG gått annars! 

Anledningen till frånvaron är långa dagar i skolan toppade med grupparbete och för att behålla energin i kroppen och få några extra timmar med John blund har jag valt att sova i stan för att slippa att pendla. Har tack och lov hunnit med att vara en del på gymmet och därmed hållt kroppen full av endorfiner och det har märkts. Kan inte komma ihåg när jag självmant vaknat efter 6h sömn i slutet av november och varit explosionsartat full av energi. 



I morgon är jag dock ledig och då ska jag busa med mina hårbollar mest hela tiden. 
Blizzeman ska få lite utmaning i morgon men jag tror han kommer gilla det jag har planerat. 
Rappi ska få träna lite rallyskyltar och se om jag kan få en attitydförändring på henne. 
Men innan dess kommer det bli en låååång mysstund!

Sen har jag ju övergett mitt sommarblekta hår och har nu en mer vinter anpassad färg och jag gillrat! 
Har även mätt de och de är hela 70cm långt… dags att kapa en decimeter eller två!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar