torsdag 14 november 2013

Hot dogs

Sitter och kämpar för att hålla herr Stress utelåst trots att han bankar allt vad han orkar på dörren. 
Anledningen till att han är där är morgondagens tenta i anatomi som ena sekunden känns bra för att nästa kännas skit. Har dock insätt att jag inte kan göra mycket mer nu utan bara försöka samla mig, gå till salen i morgon och skriva skiten. Antingen klarar jag det eller inte, oavsett kommer inte världen gå under [inte på grund av det i alla fall].  Lyxade till de när jag slängde ihop lite mat genom att göra figurer av min falukorv, lovar att dom blev godare. Hot dogs fick en ny betydelse dessutom! 


Lillen har iaf fått träna lite lydnad en sväng. Lite gladare idag men bättre svängar och de var ju det jag ville ha. Hade inte riktigt orken att bråka om glädjeskutt heller för den delen. 
Han har även fått ett sjukt fint halsband av en tjej som heter Maria. Verkligen superfint! 
Såg nu på kvällsrundan att reflexen i det dessutom var grymt bra och de gör det ju inte sämre! :)



I morgon drar jag till Eksjö efter tentaskrivning för en introkurs till hemvärnet. 
Ska bli sjukt kul och jag tror det är precis vad jag behöver oavsätt hur det går med tentan i morgon! 
Hinner jag ska jag försöka göra en "mål med veckan" planering för djuren inför kommande vecka. 
Känner att jag behöver strukturera upp träningarna lite… 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar