torsdag 19 juli 2012

Hoppas dom skickar mig!

Dagen idag har so far inte varit den bästa dagen i livet. Vaknade och kände mig lite nere, inte den där härliga energin som brukar pulsera genom kroppen men vid lunch trillade ett meddelande från en viss person i Stockholm in och leendet var tillbaka. Inget speciellt meddelande i sig men bara påminnelsen om att jag ska få träffa Jeanette och gänget snart gör att jag hoppar på stället!
 När jag sen skulle till jobb två var nyckeln dit spårlöst försvunnen och precis innan jag skulle sätta mig i bilen och åka fram och tillbaka till Jönköping för att hämta extranyckeln rotar jag igenom lillebrorsans saker och HITTAR den...

En annan trevlig nyhet är att jag igår genomgick de första testerna för att bli väktare. Awesome!
Ska tillbaka och göra de sista testerna på måndag och sen är det bara att hålla tummarna för att dom skickar mig på utbildning!!  Deras plan är ju trots allt att ha mig som utbildad hundförare sommaren 2013. Fett!
Ikväll kommer det bli ett kort pass lydnad för tjejerna och jag lär somna ovaggad då jag jobbat 07.30-20.15! Så länge bjuder jag på en film från vår tråning i tisdags!


Lite agility!

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt träningspass! Ser väldigt fint ut :)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Håller tummarna. Kommer du ner på träningsläger 12-14 okt?

    SvaraRadera