tisdag 24 juli 2012

Vi siktar högt!

Gaah! trillade precis in ett PM i inkorgen. Hade totalt glömt bort den tävlingen. Tur Zo gjorde bästa lydnadspasset på läääänge igår, annars hade jag förmodligen hamnat i en chock!

Hade ju som mål att starta tvåan i augusti men de kommer nog inte bli så. Jag har som vanligt varit otroligt lat och inte lagt någon energi på momenten. Jag vet knappt vad det är för moment.. haha! Nu är det inte en två vi ska köra utan förhoppningsvis vår sista etta. Tror iof att jag ska gå ut och starta en två om vi klarar oss bara för att se var hon brister, OM hon brister [vi har inte ens gått igenom hälften av momentet..].

Blir att ägna kvällen åt att strukturera upp träningen [tärningen och dess moment]. Så svårt kan de ju inte vara? Ska ju dessutom upp och träffa tjejen som enligt min mening är den bästa på lydnad i helgen. Jeantte och hennes hjärtegull [undra hur mycket Samson kommer hata mig för att jag tar med mig två ouppfostrade tjejer upp. Han har ju precis fått en lillasyster]  så ordning på torpet ska det nog bli. Förmodar ett det kommer bli en del renovering men vad gör det om slutresultatet blir bra! Men vi siktar högt och hoppas att vi landar en bit upp iaf!


Glömt berätta att min Hurtta väst är sönder. I förrgår när jag skulle träna så släppte dragkedjan på ena fickan fram och då med hela dragkedjan.. SÅÅÅ tråkigt! Hoppas iaf att jag kan få en ny men man vet ju aldrig. Jag tycker iof att saker får så mycket pengar ska hålla i mer än 7 månader...!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gillar den! Du får absolut länka till den! Bara roligt! aldrig vart inne här, så det var kul att du kommenterade för jag kommer garanterat kika in här igen! :)

    SvaraRadera
  2. För det priset så ska västen absolut hålla längre än 7 månader!!

    SvaraRadera