måndag 30 juli 2012

Måste hitta en syrsa!

Är tillbaka i verkligheten. SSM är över och jag har inte längre min fina Jeanette i närheten men jag har mina fina tjejer och efter denna helgen älskar jag dom om möjligt ännu mer. Tack till ALLA som hjälpt till, grattat och peppat mig och Rappi!

Förutom att springa sönder benen så har min motivation för hundträning skjutit i höjden men jag har också lugnat ner mig otroligt mycket. Att umgås med en person som känner mig så väl och kan mina svaga och starka sidor är guld. Att ha någon som säger STOPP åt mig och ger mig den anledning jag förbisett för att jag vill för mycket. Någon som får mig att förstå vad jag har istället för att jag det jag skulle kunna få. Matilda har helt enkelt lagt i handbromsen! [inte en dag försent] Måste dock ut på jakt. Jag måste hitta och fånga en syrsa! 

Tiden efter jobbet har lagt på hundkärran. Städat, skurat, skurat lite till, tvättat filtar och plädar, sorterat. Så nu är lukten av ammoniak utbytt mot en härlig frisk doft. Hittade dessutom lite nya lådor som passade så nu är de ännu bättre sorterat. Fett! Hade tre nya saker att lägga i locket efter SSM, en mini bitkudde, en till rosa klicker och en rosa "tax" som Rappi fick i present av Dogaccess. Alltid roligt med nya saker. 

Före







Efter


Nu blir det soffan och massage av benen så jag kan stå i morgon! 

1 kommentar:

  1. mathilda den andra jobbiga du vet!!31 juli 2012 kl. 21:01

    gryyyyym du är jag tror att jag har hittat en före bild !! :)

    SvaraRadera