måndag 16 mars 2009

2009-03-16

Då har denna måndagen snart gått också. Sitter och skriver på mina listor vad jag ska och inte ska göra, gör nog lite för mycket. Hoppas HV vinner nu så de går att prata med folket här, blir så dystert annars! 
De blev en dag av plugg faktiskt. Har lyckats pränta in dom 208 engelska glosorna vi har till i morgon och även gjort fysik och tittat på lite matte. Annars har de faktiskt varit en lugn dag och det var ju meningen. Bara en promenad och prat med vänner. Blev ingen blå himmel som jag hoppats på, snarare gråare. Blir kanske att springa ut med hårtorken snart i alla fall. 
Nu har mamma gått lös med dammsugaren så de är bäst att passa sej, snart kommer ett argt rop om att man glömt plocka undan något. Alltid detta eviga städande, blir tokig. De är bara roligt när man själv är sugen på de! Dom äger ju faktiskt att de är stimulerande med stökiga rum, men de stämmer inte på mamma!

Nehe nu ska jag gå och läsa min otroligt spännande bok! 
ses!

//M

2 kommentarer:

  1. Ja du. det är lätt att det blir för mycket ibland och man är sugen på mycket. Men tänk på att ta det lungt och softa. Att man inte behöver ha mycket att tänka och fundera på är också viktigt. Jag tror att man blir sressad mest av det, det blir iallafall ja. Virrpanna som jag är.

    SvaraRadera
  2. Jag de är nog sant de du säger!

    SvaraRadera