lördag 21 mars 2009

Solig lördag


Jaha då va de snart söndag igen. Mina helger har verkligen börjat att gå lite för fort.
Gick upp vid 08.00 för skulle hinna rida Curre innan jag skulle ha hundarna. Igår när jag red träffa jag på 6st älgar, varav en var en gigantisk tjur. Idag blev de inga älgar utan en ridtur i den varma vårsolen, kom på mig själv med att sitta och le. Fotade Nero sen, jag har verkligen världens finaste hund, mammas prins. Hann med en promenad med Olivia innan man satte sig och kollade på hockey. Har inte träffat henne på länge så var trevligt att prata lite.
Fin seger blev de för FBK, värre för Hv. Får hoppas dom tar igen det på måndag. 
Nu laddar man för morgondagen, klubben innan man ska vidare på Innebandy. Hoppas verkligen mullsjö tar de i morgon, annars försvinner nog mitt goda humör som redan är på väg bort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar