tisdag 3 mars 2009

Trött och skadad


Då var man tillbaka till vardagslivet efter en helg av shopping & mys. Tycker våren får komma snart blir galen på snö,slask & is! Var & tränade igår, trodde jag skulle klara det men blev ett bakslag, igen..! knät gjorde något fruktansvärt ont så fick sluta, har gjort ont hela dagen så får kolla upp det igen om det inte blir bättre. ORKAR inte! 
I skolan idag blev det bara idrott, teori. Zojja låg och sov i mitt knä och gnällde bara när läraren började klaga på att tjejer bantar. Gissa om vi skrattade, men nöjd såg hon ut och va sen somna hon igen. Kom hem halv 12 med tåget, fixade hundarnas klor innan jag gick hem. Mådde skit & frös något otroligt, bäddade ner mig med underställ, mjukis, två filtar & ett täcke. Ändå låg jag & frös som en idiot. Nu är jag i alla fall uppe & har ätit lite. Blev wok med nudlar, haha inte så nyttigt men what kan inte alltid va nyttig!
Fixade lite smycken innan med av knappar, riktigt roliga faktiskt! Men nu ska jag lägga mig under täcket framför tvn. Får se om det blir skola för mig i morgon eller om jag stannar hemma. 

hittade en otroligt vacker bild på Challe och Eva. Minnen kan man säga, galet kul var de!

//M

2 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att du inte får den där jäkla influensan bara.! Yes vi va snyggast på maskeraden och de va din förtjänst. Fina fina Matilda som gjorde oss så fina Kram

    SvaraRadera
  2. Ne de hoppas vi verkligen inte! De var riktigt roligt! får träna nån dag snart!
    Kram

    SvaraRadera