söndag 15 mars 2009

Mikko Lentonens


Någon mer än jag tycker synd om Mikko Lehtonen? Okey, han gjorde antagligen så att Hv vann men i alla fall, stackars bambi! Hoppas HV vinner i morgon och går vidare. Vore tråkigt annars, har ju ingen att bråka och slå vad med annars, haha. 
Har precis varit på Innebandy,Mullsjö förlorade med 3-7, toppen! Dom hade verkligen varken gnistan eller glöden för att vinna. Belv en match full av filmningar, slag, klagomål och lite bra spel. Gillar inte att sitta och titta på sånna matcher. Mullsjö kan tacka Jimmie för vad han gjorde, för att inte tala om hans mål! Fattar inte riktigt vad folket som väljer matchens lirare tänker med, håller med dom gör jag verkligen inte.
Nu är jag sjukt trött har varit igång sen kl 8 och de känns som om jag håller på att bli sjuk, orkar inte! Ibland önskar man verkligen att man var superman! 
Får se om de blir skola i morgon eller om jag är sjuk och hemma. Nu ska jag traska ut till pappa som sitter vid tv:n och se om han har något att säga ska även börja på mina listor, kan bli roligt!
Funderar på vart jag vill åka med mamma, Grekland, Spanien eller varför inte Italien. Tål att tänkas på! 

På tal om tänka, har saknat Julia sjukt mycket idag. Vet inte riktigt varför men har de i alla fall, får ju träffa henne i morgon :)

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar