tisdag 10 mars 2009

Ambulansen for till skansen..

Dan som jag hoppats skulle bli så bra, blev inte de...
Kom till idrotten, cirkelträning. Allitd kul men kändes som om kroppen inte riktigt ville, tänkte inte oroaJulia så köra på. Efter va de jobbig att få luft, håll tyst Matilda du skrämmer henne. 
Ja har ingen aning om va som hände men helt plötsligt ligger ja på golvet i skolan och kan inte andas, hör att Julia skriker och får panik. Nån säger nått om en ambulans och sen minns ja inte mycke mer. Minns att killen i ambulansen sa att min puls nu började gå ner, frågade va ja hade. Svaret ja fick va 180... Fick göra nytt EKG på sjukhuet, visade fler extra slag och att hjärtat har en lång paus efter. 
Varför kan ja bara inte få va frisk

Sen fattar jag inte riktigt vården i sverige. Jag kan inte andas och de tar 15min innan ambulansen kommer? Sen kör dom i snigelfart till sjukhuset, vilken kärring som helst hinner ju pigga på sig? Ingen idé att undersöka mig ju när läkarna också dröjer. Klart att inte EKG eller så visar nått? 
Jaja man ska kanske behöva dö för att de ska gå fort?

//M

4 kommentarer:

  1. Mathilda vad är det som händer?Detverkarju inte klokt det här.Kan de inte lägga in dig för observation.Tat nu lite lugnt och sköt om dig.Lottie och Peter

    SvaraRadera
  2. ja problemet är ju att inget riktigt visar på något direkt fel. Men ska in på torsdag igen å då får vi hoppas att dom hittar något!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Man blir väldigt orolig!

    Ta hand om dig!!!

    Kram Idolen

    SvaraRadera
  4. jag gör så gott ja kan lyckas bara inte så bra!"/

    Kram

    SvaraRadera