torsdag 12 mars 2009

Terrorist!


Jag kan inte påstå att jag vill göra ett abetsprov igen. För de första är de baklänges, ju tröttare jag blev desto större motstånd ställde dom in! Att ha 300 sladdar på sig + en blodtrycksmätare är heller ingen höjdare och vad värre är, är shampoot dom har! Tror dom alvarligt att man vill stoppa den sörjan i håret? Nått fel måste de vara i huvudet på folket!!!
Sen en sak, dom har sandpapprat mig!!!!! Fattar ni, dragit sandpapper på mig, de e ju hot mot mänskigarättigheter, hallå? kanske inte men mot min bränna i alla fal! 
Men hittar dom felet på mej kan jag förlåta dom, kanske! Efter att ha cyklat mig till döden skulle jag sätta på mig massa nya ekg sladdar för att i 24 timmar ha ett holter EKG. DEt vill säga man ska spela in mitt hjärta. Ser just nu ut som en (snäll) självmordsbombare, redo att smälla vilken sekund som helst. Eller som Julia sa, dom håller inte dej vid liv va? Då vore du ju en levande död! På tal om bilden, jag vet att ja inte är vältränad men sommaren börjar inte förns om 2½ månad så har lite tid kvar på mig! haha

Fast jag harat snö ska jag ta mig ut ur huset och gå runt sjön, läkarna ville att jag skulle anstränga mig och har utöver promenerat, ridit och tränat hundar. Tycker det är ganska ok eller? 

//M

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hoppas att et funkar bra med alla sladdar och att edt kommer fram till vad bekymret är.Kram

    SvaraRadera