fredag 6 mars 2009

Duktig


Idag har ja varit duktig, tycker jag i alla fall. Skolan började inte förens vid 10. Men gick upp vid sju och top mig en promenix på 15km, så sjukt skönt att komma igång. Hemma duscha en sanbbis sen hoppa på bussen till skolan och ha en timmas spanska. När jag kom hem fick jag ett nytt ryck och resultatet blev att hela huset är städat, galet! Måste ha feber:s 
klockan är bara tio i tre och de känns som om den borde vara 7 eftersom jag hunnit med galet mycket!? 
Johanna kommer snart så blir kanske att hälsa på henne sen sväng, men jag är sprallig så ska nog ut på en promenad till :D Nero står ju och längtar efter mamma, haha! 
Julia är fortfarande sur efter HVs förlust igår, men så är det när man hejjar på fel lag helt enkelt. Mohahah!

//M

3 kommentarer:

  1. Är det Bennys Johanna som kommer.Fråga henne då om hon skall ställa Qwarre i veteranklass i Halmstad den 21 mars.Lottie

    SvaraRadera
  2. Ja det är det! Kan ja göra om ja träffar henne! KRAM

    SvaraRadera
  3. Kommer du på träningen i morgon?Lottie

    SvaraRadera