lördag 28 februari 2009

Shopping och promenad!

Då har man lyckats döda en dag till, haha. Blev lycklig igår, Färjestad vann över HV, sjukt gott! Tråkiga är att Julia inte är på sitt bästa humör då, men va gör man inte.
Har fortfarande inte lyckats titta färdigt på filmen jag och syster började kolla på i fredags, "girl in the park". Bra men har börjat titta lite sent"/ får se om vi fixar den ikväll, har ju trotts allt kommit 40min.
Idag blev det lite plugg innan vi drog in till stan. Gick från Kristineberg till Gamlastan. Ganska duktigt tycker jag! Shopping blev det med, en ny bag (turkosa blommor) och ett par nya skor! gillas alltid. Har tittat på melodifestivalen också, blir ju inte bättre, fattar inte varför jag kollar!
Men nu ska vi sätta oss och pyssla lite! Vi hörs i morgon när jag sitter på bussen hem!
Har inte korten på datorn än så dom kommer senare!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar