lördag 21 februari 2009

Middag i staden...

 Idag eller ska vi säga igår klockan e ju faktiskt 00:05 har Matilda gjort en hel del. 

Upp tidigt för att gratta kära lillkusinen! Vidare till träning innan dagen kunde börja lugna sig och bli mysig! Åkte in till stan för att ta en middag på Chili Thai, riktigt gott har varit sugen på asiatisk mat hela dagen. Skulle sedan vidare till Habo men tyckte att klädseln inte var passande så jag skippande det, tråkigt men kändes bäst för stunden så följde med Carro hem. Tittade på melodifestivalen, gillar det fortfarande inte! Sen fick ja traska runt i snön och blåsten i 30min innan pappa äntligen kom, förfrusna tår och fingrar, svar JA! Tycker ändå dagen blev mysig trots allt.

Nu laddar vi för invigning av vår kära nya idrottshall här i Mullsjö, massa folk och massa bra innebandy. Låter som en fin dag! Får bli att förbereda sig för undersökningen på sjukhuset på måndag också, tror de kommer gå galant ska tydligen bara reta upp hjärnan sen låta den koppla av. Klarar jag fint, eller? Men nu ska jag sätta mig och kolla på en film. Kanske någon rolig person hör av sig också? 

 

//M

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar