torsdag 26 februari 2009

Va sägs om slask?


Då sitter man och degar i systerns 19kvadratare, inte största kanske men mysigt! Har varit uta och gått,( blev dyngsur om fötterna), pratat massa skit, handlat och nu har vi precis ätit nybakade scones! Så nu är man lagom degig och seg! kommer sova gott i natt vill jag lova! Saknar redan folk där hemma, haha 
I morgon blir de shopping för hela slanten! ska köpa chinos, t-shirt, linne, tröja, skor, smink, håfix och massa annat! Galet kul, får se om de bli på söder eller vart de blir=) Ska kika efter lite saker till vissa personer oxå. Är ju en sådan som får för mig att en person ska ha en viss sak och då måste jag köpa de! HAHA
Nu ska jag titta när min syster går igenom sin garderob, kan nog bli roligt! kort kommer senare!

vad ni ser på bilden är den enormt äckliga gula godisbananen julia tvingade i mig så jag mådde illa hela bussresan!!! Jag ska hitta något riktigt hemskt hon ska få smaka på, mohaha!
//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar