torsdag 19 februari 2009

Paket från andra sidan jorden!

Fick en ordentlig sovmorgon idag eftersom jag var hemma. Pappa kom med ett paket till mig från mostern i Australien, ett snyggt linne och skinleggins, riktigt nice! Åt för ovanlighetens skull en enorm frukost, rostat bröd, te och massa annat gott! Slängde mig i soffan med täcket en stund efteråt för att låta allt gott sjunka ner, innan jag orkade ta på mig varma kläder och ta en promenad med Nero & Zojja. Träffade Kitte & Martin har inte träffat dem på evigheter så var riktigt kul!
Hemma igen tog jag tag i mig och pluggade matte, fysik, kemi & religion. Inte roligt men skönt att ha det gjort i alla fall! Ibland undrar man verkligen varför man valde natur, särskilt när man suttit med samma fysikuppgift i 30min och inte klarat den eller bara kommit halvvägs. 

Nu blir det att städa lite innan kära familjen kommer hem! Ska försöka åka iväg och träna lite med pappa senare får se om kroppen håller!

 

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar