fredag 20 februari 2009

Bio med Carro

Då var även denna dag slut. Åkte till skolan tidigare idag började inte förens kvart i 10 men satte mig och pluggade lite innan, alltid skönt att ha de gjort. Slutade halv 11 och skulle då ner och äta på Ztyle, var tyvärr ingen god mat så Sebastian fick min. Satte mig och plugga för tänkte vänta på halv 1 bussen. Självklart kom jag in i en intressant diskussion med min lärare och missade bussen, kul. Blev att plugga lite till och åkte inte hem förens halv 3, bussen var smockfull så fick såt! Orkar inte att inget går som jag vill! Har även skurit upp hela munnen efter att ha blivit arg och tagit ut de genom att tugga på en plastkork... Kanske inte så smart men vad skulle ja göra? 

Hemma igen blev de att snabbt byta om och åka in till stan igen, bio med Carro stod som nästa sak på schemat. "Bedtime stories" riktigt rolig men de blev lite FÖR mycket gott till så magen var inte på bästa humör efteråt! Inte roligt att gå på stan när man sparar pengar för att åka till Stockholm nästa vecka, de tar vill ja lova! Gick fram och tillbaka hundra gånger på Juneporten också innan vi tog bussen hem, mådde inte super på resan kan ja säga!

Kvällen avslutades med film och en rostad macka! så nu är det dags för Matilda att krypa ner i sin säng och sova. Imorgon blir de upp tidigt och träna! Judendomen är äntligen klar och det är så otroligt skönt, nu är det bara att ta tag i nästa arbete!

 

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar