söndag 8 februari 2009

Lilla pappsen


Nån mer än ja som blev kär i kläderna? orkar inte att de kommer så mycket fnt nu när man inte har pengar:S Måste ta tag i mig och gå till Bik Bok och få tillbaka min a 500:- som skulle kommit för en vecka sen, pallar inte! 

Vill inte påstå att ja sov för många timmar inatt! katterna tyckte de passade väldigt bra att börja bråka vid så där 4, va kanske ingen höjdare. Fick ju klor i benen var tredje sekund! 
Kvällen i övrigt var riktigt bra! Efter melodifestivalen blev de film, Bambi 2 & American history x! galet va den filmen är bra! 

Nu väntar man på att mormor, morfar och farfar ska komma och äta middag och fira pappa, ÅH va roligt "nja kanske inte va?". SEn ska man tillbaka till huset och städa lite innan ja lägger mig framför en bra film och tar de lungt! kanske kan hinna med lite plugg om ja orkar med! 

// M

2 kommentarer:

  1. Orkar du melodifestivalen? haha
    skulle inte jag orka, slappa ar underbart har jag markt!

    SvaraRadera
  2. de gör ja ju inte:P den va hemsk!
    du ja tror faktiskt på dej!

    SvaraRadera