måndag 16 februari 2009

Är trött

Kom hem vid 1 tänkte sätta mig och plugga men somnade i soffan istället. Vakna vid halv 7, har feber och galet ont i huvudet... Vill verkligen inte bli sjuk! Hade Jepordy på kemin idag, riktigt roligt faktiskt kunde ju en del^^. Vår lilla plutteskola har fått skåp idag med, alltid något att vara glad över! Ska kanske försöka plugga lite snart i alla fall, behöver verkligen de! 

I morgon blir de telefonsamtal med sjukhuset, ska prata om mina kramper i börstet/hjärtat och allt annat som är fel på mig.. Ska på löpanalys också för att kika på hur fel ja springer, känner mig ju inte för bäst när alla bara hittar nya fel hela tiden men vad ska man göra?
Kanske ska till Mjölby också men de beror på om det finns för mig i bilen, ska i så fall hälsa på Martina=) 

Går inget bra på tv heller ikväll. Jag kanske ska kika innebandy vid halv beror lite på… Annas blir de film på datorn!

 

//M 

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Känns som du har många bollar i luften.Det viktigaste är ändå att må bra och ha roligt.Stress kan ju också ge sådana symtom.Tat lugnt och sköt om dig.lottie och peter

    SvaraRadera
  2. Har lite svårt att låta bli att göra tusensaker på en gång:P vill ju inte ha kronisk stress eller vad det stod i den där boken :S

    SvaraRadera