söndag 15 februari 2009

Sommar!



Någon mer än jag som blir galet sugen på sommar när man ser kläderna?
Satt och lyssnade på radion, Agnes eller ”Sveriges discodrotting” även kallat var med, vet inte om ja kan gilla henne fullt ut. Är kanske bara sotis med att hon lyckats med sitt liv vad vet jag? Hon e snygg/söt och kan sjunga + att hon rik på det med! Får helt enkelt hitta något ja kan bli rik på också!
Sitter och har ont i magen med, håller nog på att bli sjuk. Hoppas verkligen inte missar så otroligt mycket!  Orkar inte plugga igen massor så hoppas de bara är tillfälligt!
Saknar min lilla Julia, ingen som hakar på mina galna och konstiga idéer här hemma ”/  Men får ju se henne i morgon efter en ENORMT tråkig bussresa till stan.  Brukar iof sova hela vägen!
De jag blir sur på e att min kompis får sportlov på måndag, jag vill också!   

Nehe nu är det dags att ta tag i judendomsläxan som ligger bredvid så vi får den gjord någon gång!
Hoppas alla får en trevlig kväll.

//M 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar