fredag 27 februari 2009

Muffins och sexspel




Sitter i systers säng och ska snart sätta på en go film och krypa ner under täcket. Blev 8 timmar på stan idag, mysigt men jobbigt i fötterna. Hittade i alla fall allt jag vill och lite till, cinos, tröja, t-shirt, linne och en kofta! Köpte även lite pärlor och annat för att pyssla men blev inte så mycket av det. 
Ätit riktigt gott har vi också. På stan blev det varm choklad och en muffins (choklad & dumle). Nu ikväll blev det kycklingsallad a la Matilda. Galet gott efter alla timmar på stan! 
Inne på en av alla affärer hitta jag detta roliga och speciella spel, galet roligt! 

Något annat jag måste påpeka är att jag hatar bilar som kör nära kanten som idioter nu när det är vattenpölar överallt! Blev nedstänkt i morse innan vi satte oss på tunnelbanan! HALLÅ? nån soom tänkte jag ville gå brickig i stan hela dan? skulle inte tro det!  
I morgon blir det lite plugg innan vi åker in till stan och äter lite. Får se om de blir bio också=)

//M

6 kommentarer:

  1. Ooh va gott med dumle! skicka ner ngr pasar dumleklubbor till mig tack

    SvaraRadera
  2. haha! ge mig adressen;)
    KOM HEM snart!

    SvaraRadera
  3. komma hem, har precis kommit ner!:O nu ar vi pa soliga strander ocksa, tveksamt att ajg lamnar nu,haha.puss

    SvaraRadera
  4. Fast här börjar det bli vår och vem vill missa Sveriges vår sebastian?
    Be henne blunda;)

    SvaraRadera
  5. Deet blir inte var hos er forens jag kommer hem med solen! mohhahah

    SvaraRadera