tisdag 17 februari 2009

Akut sjukhusbesök..

Något telefonsamtal med sjukhuset hann jag inte med, var nämligen inne på akuten innan det var dags. Hade världens roligaste idrottslektion men sen blev allt svart och bättre blev det inte… Höll på att simma flera gånger efteråt och hade svårt att se… Blev att ringa pappa då jag inte blivit bättre på 20min och åka till akuten. Där gjordes EKG, blodprov, reflexer och balanskoll. De konstaterade att jag ska tillbaka och göra en undersökning på hjärnans kapacitet och aktivitet. Sen ska jag troligt vis göra ett arbetsprov för att kolla vad som är fel på hjärtat.  Känns som om när jag väl e på topp trillar ja ner lika fort igen!

Måste även säga att den som har valt färg, form och design till sjukhusen har gjort ett värdelöst jobb! Blir ju tokig på alla rum som e bebis rosa, blå, orangea och gröna. Väntrummet till akuten är ändå ok bortsett från det blåa taket då man har limegrönt, svart och vitt i resten av rummet.
Så blir inget träna hundarna idag, måste ta de lugnt och bara vila eftersom jag inte är helt stabil än. Måste säga att ja e lite nervös för den där hjärn kollar saken! Men de behövs mer än så för att ta kol på Matilda, eller vad säger ni? Ja lever ju efter alla mina äventyr i livet!

Nehe nu är det dags för mig att kolla på lite film innan jag ska försöka ta tag i plugget! Har inte riktigt bestämt film men har lite nya jag e nyfiken på!

 

// M

1 kommentar: