fredag 13 februari 2009

Min dag!


Fredag den 13:e idag då. Jag som en olycksdrabbad kanske skulle hållt mig inne men tycker det gårr ganska bra i alla fall. 
Började dan med att gå upp tidigt och ta en ridtur på snöiga fält, galet skönt! Sen hem och städa huset, kanske kan få en extra slant! 

Hade sen inte så mycket att göra och de började krypa i hela kroppen! Ringde julia för att kolla om hon hade tid och hon gjorde som jag ingenting! 
Bestämde mig för att ta med Nero (livvakten åt vänster) och åka in till stan. Mjukisbrallor, osminkad, mössa och allmänt sunkig va stilen för idag. Vi gick en ganska lagom runda i kylan innan vi satte oss på stationen och åt en korv. Ogillar verkligen alla fyllon som lullar runt på juneporten! 
Kände mig lagon snygg när alla flickor kom som skulle på gymnasiefest! haha

Nu sitter man hemma tycker lagom synd om sig själv. Har ett fat ananas framför sig och ska nog sätta på en mysig film och ladda för alla hjärtans dag! Hoppas den blir lyckad! 

// M

1 kommentar:

  1. Ni är så otroligt fina på en bilden och tack för ridturen igår.Skönt med lite omväxling.Hoppas att du kan komma upp idag och träna lite.Lottie

    SvaraRadera