tisdag 31 maj 2011

Bara ben och ömma fötter

Roligt med dagar som inte alls blir som man tänkt sig. Jag som trodde de skulle regna fick en dag med 27 grader och strålade sol!

Taggade tjejer från gårdagens promenad



Värdelös dag om man ser till arbetet i skolan, 1,5 timma nöta stol sen ut och sätta sig vid hamnkanalen för att försöka förstå och börja skriva på biologin. Snacka om rapparkalja... Ringde mamma och kollade om vi inte skulle käka lunch ihop då jag ändå va kvar och inte va speciellt sugen på Ztyle, så de blev en sallad tillsammans på Prima. Tid som uppskattas. Samma sak igår då jag träffade Olivia som jag inte sett på evigheter, alltid uppfriskande. 

2 kebab, 1 kyckling, 1 broccoli och 1 champinjon! 
Efter lunchen va de inte lönt att åka hem då jag hade bokat pass på Sportlife [är lite mobbad där sen igår då jag 15 min efter att jag påstått ha bra koll på mina saker måste ringa och be dem plocka in mina skor som stod kvar i hyllan...] så gick istället dit och satte mig för att plugga vidare. Lyckopillret Sofia såg till att jag inte kände mig ensam och serverade både tårta och muffins [dubbelmoral..] Gött snack blev de i alla fall och fick tom lite massage!
Sofia :)

Klockan blev tillslut 18.00 och då va de Bodyjam, gick inte riktigt som jag planerat då min fot som tydligen inte repat sig sen i onsdags gav upp..! så fick titta på de sista 15 min. Besviken. Så pappa fick ta Mikki då jag va fullt upptagen mad att linka hem, blev dock upp plockad av en gammal granne som tyckte synd om mig. Tackar för de! 

Avslutar ändå dagen på topp, fick mail om mitt projektarbete! MVG, så nu kan ja sova gott :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar