måndag 16 maj 2011

Boost!

Äntligen en dag som har gett energi och inte bara tagit!Lycka. Fick bästa möjliga start på veckan, Zumba på sportlife med Sofia som instruktör [favoriten] och jag hade totaldamp! vet hur okvinnligt de är med svettig rygg men kunde inte hjälpa det. Fick tips innan passet om att dricka en energidryck, ni som känner mig vet att jag måste prova. Jag som har lite damp sen innan blev en idiot men trött blev jag och de kändes så grymt bra i kroppen efteråt och eftersom jag tycker de är så sjukt kul var jag full av energi!! 

Efter Zumban skulle de skrivas matteprov, något som är lite av en mardröm för mig. Men med rätt inställning och full av energi gick det faktiskt riktigt bra!! så det var en grymt nöjd Matilda som åkte hem :)

Skrev klart mitt projektarbete sen och va ska man säga.. Efter att ha tittat igenom alla filmer från i vintras och nu, läst dagboken och skrivit ner allt är jag så grymt stolt över oss båda. Min fina. Mitt hjärta. Min Bus! Vi har utvecklats otroligt mycket båda två. Både med teknik, samarbete, inställning och som ekipage. Mer än jag trott faktiskt och de känns grymt skönt att det är jag själv som säger. För jag ÄR stolt över oss och då har vi inte presterat något om man ser till tävlingsresultat, men för mig spelar det ingen roll! Så där fick jag mig en riktig ego boost! 



Efter att suttit och njutit av lilla Bus på film tog jag henne på en långpromenad. Uppskattat av båda och ännu mer energigivande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar