måndag 9 maj 2011

Den andra

 Ja mina vänner, ingen som vill överta en träningsvärk i benen?!? ingen?

Dagen är redan slut med de känns som om jag nyss gick upp samtidigt som jag är trött som jag vet inte vad. Skolan först sen ett pass Zumba, tillbaka till skolan, hem och jobb direkt fram till 8 och nu lite paus innan matten ska tryckas in i huvudet. Jag lever! 

Gårdagen började inte kanon då jag vaknade med en grym värk i ryggen, tog en stund att komma på vad jag gjort men tillslut kom jag till insikt ;) Bar ju upp 15kg hundmat till farfar [650meter]igår på ena axeln och de va kanske inte helt optimalt. I alla fall så följde pappa med mig till träningen för att filma inför projektarbetet eftersom de senaste passet gick så bra. Tyvärr blev de inte så bra... min hund va nog på rymdfärd till jupiter för ligg har hon i alla fall vetat va de är de senaste fem åren och stå ett bra tag, men tydligen inte då! Trängandet va också tillbaka. bitter. Körde i alla fall en stund och när de va lite bättre så bestämde jag mig för att sluta. Ingen idé att hålla på när man inte är pigg och glad. 
Plockade ut lillskiten i stället och där blev de roligare! Tyvärr filmades bara en liten snutt av de men ändå, sjätte träningspasset i lydnad och jag klagar inte! :) Ta en titt själva, nog för att de är grymt mycket ramsor och hjälper men ändå ;) 






I morgon ska jag genomlida ett matteprov, fysikplugg och BODYJAM?!? fråga mig inte hur de gick till men ska tydligen dansa ännu mer nu, sjukt kul och de ger en GRYM energiboost! Behövs nu när alla annat är mest energikrävande! 

2 kommentarer: