onsdag 11 maj 2011

dålig dag

Efter en natt som inte innehöll speciellt mycket sömn vaknade jag en timma tidigare än jag tänkt... [slår inte fel en gång när man har sovmorgon..] Tryckte i mig lite frukost och sneglade på fysikboken som blängde på mig, motivationen för att skriva prov låg i Kina! Bättre blev de inte av att min skjuts kom 40 min försent pga borttappad plånbok så sen till skolan blev vi också, där vi även fick veta att en lektion blivit flyttad utan vår vetskap så vi missade den. kul, verkligen. [tilläggas ska att en japansk gubbe rånade mig på tio kronor när jag skulle köpa glass!] på matten blev inget gjort, bara massa snack om kommande nationellaprov och kroppen gick automatiskt upp i stress och de stackars fysikprovet gick skit. grymt!

I ren frustration över dagen gick jag lös på mitt rum som blev kliniskt rent och precis när jag skulle ut i solen igen började de åska.. Min dag? ne inte riktigt!
Hade tänkt träna hundarna idag men just nu finns de inte en droppe motivation för att röra dom ens en gång... tråkigt men sant! Idag räddade dock min energi, totala dumhet och frustration dem från en vilodag.

Med övertaggade hundar som tyckte att vi aldrig kom iväg så blev de en riktigt bra tur, trots att mamma va rädd förs åskan sprang vi på bra! Nöjd med tiden [2,52km på 10,45 min] och jobbet av oss alla tre! :) Sket i att köra styrka sista biten [Mikki börjar äntligen sätta sina ryggmuskler!] utan sprang bara som en dåre!  GIRL POWER! De va riktigt möra ben jag hade när jag skulle ta mig hem sen men ett totalt lugn i kroppen! 


Fiina tjejer! 

:)

Nu när jag tryckt i mig en proteinshake [vidrigaste som finns men tydligen nyttigt] så är de bara en dusch som skiljer mig och projektarbetet åt! 


Ha en bra kväll allihop! 

4 kommentarer:

  1. hinner du fota under de tiderna så kan du nog kapa ännu mer på tiden ;) sov gutt :D

    SvaraRadera
  2. Fy vad duktig du är! Jag misstänker att det är min ökade löpning som gjort att hälsenan inte vill lika mycket som jag. Svårt att köra på då så det är ju bara att tappa ett par kilo så kroppen vill samma sak som skallen :)

    Kramar till dig tösen!

    SvaraRadera
  3. Vet hur de är att ha ont i hälsenan, så otroligt frustrerande att inte kunna göra de man vill!
    Du borde lära Samson drag :) Kraaam

    SvaraRadera