söndag 22 maj 2011

i min kropp..

Nu har jag det, svart på vitt eller egentligen på en papperslapp.. vad jag väger och hur mycket fett, muskler och vätska det finns under huden. Kanske inte superroliga siffror men dom är inte dödande heller. Nu kan jag ju i alla fall träna för ett mål siffermässigt!
Sprang  upp och körde ett pass BodyJam efteråt, lite lost va jag allt men ruggigt kul! Snart byter de ju koreografi och då ska jag va med från start så kanske jag hänger med bättre.
De ni ska ha klart för er att jag gör de här i syfte att fortsätta må bra, precis som jag gör just nu! Tycker de är kul att träna och dessa siffror kan jag ha att jämföra med sen för att se vad som hänt inuti kroppen. Så de behövs inga kommentarer om att jag inte behöver träna för de behöver jag, för att må bra och vara glad :)


Annars idag har jag inte fått mycket vettigt gjort. Promenad med Mikki i förmiddags. Hon tog dock hand om sig själv efter att jag hängt på väska, hon tog kopplet i munnen och traskade på, va bara att gå bredvid och filosofera över livet. Mammas tjej de, gårdagen har vi glömt!

Dags att sova och ladda inför en monstervecka!!! Är jag levande på söndag är jag odödlig, nästan! Tänker börja den med att slå ett rekord... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar