lördag 21 maj 2011

Signerad...

De va ett par dagar sen jag skrev men ni vet ju anledningen.. TID. Stressad är jag men de är nog alla i min skola just nu, sista spurten nu. Mycket har hänt kan jag lova. Farfar har beställt en hanvalp som kommer hem snart [delade känslor om de..]Nationella i matte D är avklarat, timmar på arbetet avklarat och Mikki har vilat..


Har tillbringat mycket tid på sportlife denna veckan, min räddning. Där kan jag inte tänka på något eftersom jag dansar. Visst hundarna är min fristad annars men där kan jag tänka.. så nu är de dans som gäller när skolan ska kopplas bort. Än så länge har de blivit två pass Zumba, ett pass Power stripp och i morgon ska jag dansa Bodyjam. Men innan jag gör de ska jag ställa mig på domens våg, få svart på vitt hur mycket fett, muskler och annan skit jag har i kroppen. Jobbigt men samtidigt en ordentlig spark i rumpan. Hursomhelst så mår kroppen bra av att träna och jag är full av energi varje gång jag kliver utanför dörrarna där!

I morse vaknade jag halv 8 av att solen lös in i rummet, typ två timmar tidigare än vad jag vill!  lagom bitter på mig själv eftersom jag stod och velade inatt om jag skulle dra ner persiennen eller inte.. valde naturligtvis att inte gör de! Så käkade frulle innan jag hängde med mamma på en tripp till second hand. Hittade en skitfin väska och den perfekta stickade koftan, totalt fick jag råna banken och lämna fram 60 kr för båda. Löjligt billigt.
Tåget som sen skulle ta mig in till stan och Zumban va naturligtvis körsenat med 40 min.. SJ! Zumban gick i alla fall bra, börjar få till skiten nu! haha. Va helt genomsvett efteråt, sjukt osexigt men ett kvitto på att jag gav ALLT! Hade planer på att plugga när jag kom hem men de gick sådär, stupade i sängen och råkade sova i två timmar ist.

syns ju inte... 

Blev att slänga i sig värdens gourmetmiddag i form av tre korvar med senap och ketchup innan jag och Mikki drog iväg för att köra lydnad. Allt funkade skitbra tills pappa kom för att filma. Självklart. Sen började Mikki testa och testa. Slutade med bråk mellan oss, tråkträning och sen va de fria följet bättre än någonsin. Pappa som va tvungen att åka hem för att lillebror hade köpare på moppen hemma missade självklart att filma de.. Men förhoppningsvis va detta bråk de sista på lääänge. Så nu är min vänsterarm signerade att både Gizmo och Mikki.

Nehepp nu ska jag trycka i mig lite kvällsmat och sen sätta på en film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar