torsdag 10 oktober 2013

I morgon

I morgon är jag fri från lektioner och förutom att ta en ordentlig sovmorgon för att bli av med min förkylning ska hundarna få en för en gång skull strukturerad träning! 



Blixt: 
Fjärr: Stadga i skiftena & stötta tryggheten, "du kan mer än du tror" 
Fritt följ: Långa sträckor för att jobba på att behålla positionen och energin! 

Rappi: 
Vittring: se om hon kommer ihåg något från förra träning som ägde rum för sisådär 14 månader sen... 
Rutan: Leta position i rutan och dessutom leta upp rutan. Har planer på att utmana henne ganska mycket här. 

Håller tummarna för att de inte är för dåligt väder för skulle de inte regna lockar de att sätta upp en rallybana på eftermiddagen som belöning åt mig om jag fått mycket plugg gjort. 
Att spåra är något jag också är sugen på så vi får väll se vad vi har gjort när morgondagen är slut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar