onsdag 30 oktober 2013

försov mig


I morse var tanken att jag skulle möta Linnéa på gymmet vid 07. Jag har tydligen varit vaken tidigare på morgonen och sen lagt mig för vaknade 07:30 så kom till gymmet halvsvettig av stress. Linnea hade redan kört och satt på rodden så jag fick köra själv men blev ett härlig pass ändå. 
Till er som undrar varför jag tränar [tydligen viktigt att veta de] så tränar jag just nu för att orka. 
Jag är en tjej som ganska lätt blir stressad när jag känner att jag har mycket omkring mig och inte får utlopp för min energi. Det leder i förlängningen till att jag inte får något gjort alls och blir ännu stressigare. 

Med endorfiner i kroppen och trötta muskler kan jag känna en ro i att tex plugga och får mycket mer gjort samtidigt som jag sover otroligt mycket bättre och allmänt är piggare. 
Därför,  mina vänner tränar jag! 




Efter gymmet mötte jag återigen upp Linnéa men även Ewa-Maria för lite patrullträning. 
Riktigt bra träning där jag fick lite nya inputs och åsikter. Otroligt nyttigt och mycket av de kommet jag använda för att lägga så bra grund som möjligt till Rappi. 
Hon har för övrigt börjat fälla så vi får väll se om de blir något Stockholm.. 

Fick även lite hjälp med att kolla på lillemanns fria följ.
Vi har lite att jobba på men han är ju tacksam på de sättet att jag kan ändra mig ganska ofta och han ställer upp på det! 

Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite. 
Är i alla fall lugn i kroppen så lite 

1 kommentar:

  1. Du är så duktig o rolig att umgås med tack för i dag å jag hoppas vi kan ses ofta å träna. kram från mig å Ezz

    SvaraRadera