söndag 21 augusti 2011

en hunds redskap

Hemma efter en grym helg nere på High Chaparall och bruks SM. En ritkigt trevlig helg med många fina ekipage i alla grenar och myyycket insperation. Trevligt med träningskompisar som är goa och kan driva och skämta lite :) de är ju trots allt inte alla som följer med i en bil i massa mil för att hämta min hund när jag saknade min prins för mycket, min Heffa!

Jag va ju trots allt inte bara på SM för att titta utan jag hade ju faktiskt lite ansvar under de hela. Så under lördagen traska jag i gruppen på IPOlydnaden och idag har jag sprungit och satt upp och plockat ner skulen då de gick fem IPOhundar sen fem skyddshundar. En förmån då man verkligen fick se alla hundar och de på nära håll, baksidan måste jag väl erkänna va att bära den beigea jackan och den blåa kepsen. Inte direkt den mest smickrande outfiten ;)

Som vanligt när man är iväg så finns de ju väldigt fina saker att köpa och som man faktiskt köpter också... Denna gång så kom jag hem med nya träningsbyckor, rosa Hurtta koppel, rosa boll, lila klicker med rosa band till den, gummirulle och lite ben. Så nu har vi lagt till lite saker i vår samling ♥ En hund måste ju ha fina träningsredskap ;) Har ju mitt favvo tält, de med rosa text som bilder ordet VIPdog :)











4 kommentarer:

  1. Jag hoppas detta är till zo? Så du Inte har köpt detta till heffa??? För då ser han ju inte speciellt manlig ut ;-))

    SvaraRadera
  2. Klart de är till Heffa ;) alla tuffa killar har rosa, Heffa ska lära folk de ;) haha

    SvaraRadera
  3. Fiiiina rosa prylar. Blir sugen på att shoppa lite :)

    SvaraRadera
  4. Då tycker ja du ska göra de Hanna :))

    SvaraRadera